top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Základní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují smluvní vztahy mezi:

Tomášem Věchtem (odborný masér ve zdravotnictví), IČ: 70712131

  • Předmět činnosti: Služby péče o tělo – masérské, rekondiční a regenerační služby

  • Adresa sídla a provozovny: Le Massage, U Průhonu 1516/32, 170 00 Praha 7 - Holešovice

  • Provozní doba: pracovní dny od 08:00 do 20:00

(dále jen "provozovatel“)

a

kupujícím poskytovaných služeb (dále jen "kupující“) a uživatelem zakoupených služeb (dále jen "zákazník“).

1.2 Provozovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen "služby" nebo též "masáž").

1.3 Nákupem dárkového poukazu, telefonickou, elektronickou nebo osobní objednávkou služby či rezervací konkrétního termínu zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Pokud zákazník nesouhlasí s obchodními podmínkami, má možnost služby nevyužít.

1.4 Tyto obchodní podmínky se použijí bez ohledu na formu uzavřené smlouvy, tedy i pro smlouvy uzavřené elektronicky, ústně nebo konkludentně, pokud jejich obsahem je poskytování služeb uvedených v bodě 1.2.

II. Právní rámec poskytovaných služeb

2.1 Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem (popř. kupujícím) se řídí především dohodou stran, těmito obchodními podmínkami a platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen "ZOS").

2.2 Pokud dohoda stran stanoví odlišná práva a povinnosti než tyto obchodní podmínky, použije se dohoda stran. V případě rozporu mezi obchodními podmínkami a dispozitivními ustanoveními zákona se použijí obchodní podmínky.

2.3 Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy a řešení vztahů z ní vyplývajících. Provozovatel používá veřejné komunikační služby za ceny nepřesahující běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku (internetové připojení, telefonní hovory) hradí zákazník.

2.4 Smlouva zavazuje obě strany až do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není dohodnuta možnost odstoupení od smlouvy.

2.5 Pro řešení sporů mezi provozovatelem a zákazníkem se použijí ustanovení ZOS o řešení spotřebitelských sporů. Návrh na řešení sporu může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku od neúspěšného pokusu o vyřešení sporu s provozovatelem. Provozovatel je povinen se k návrhu vyjádřit do 15 dnů. Náklady na mimosoudní řízení hradí každá strana ze svého.

2.6 Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností podle zákona na ochranu spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh podle §20n ZOS.

2.7 Podrobné informace pro spotřebitele, včetně přeshraničních spotřebitelských sporů, jsou dostupné na www.mpo.cz, sekce Ochrana spotřebitele.

III. Podmínky poskytnutí služeb

3.1 Zákazník je povinen před objednáním služby, případně před jejím poskytnutím, informovat provozovatele o svých zdravotních potížích nebo pochybnostech o vhodnosti masáže. Provozovatel doporučuje konzultaci s lékařem, pokud má zákazník jakékoliv zdravotní problémy.

3.2 Provozovatel neposkytuje své služby zejména v následujících případech:

  • a) při mimořádné únavě nebo vyčerpanosti a stavech vyžadujících klid na lůžku

  • b) při horečnatém, akutním zánětlivém nebo infekčním onemocnění, případně při podezření na ně

  • c) na kůži postižené chorobným zánětem, hnisáním nebo plísní

  • d) v místech čerstvého poranění a porušení celistvosti kůže

  • e) v místech křečových žil, bércových vředů nebo zánětu žil

  • f) dříve než 2-3 hodiny po jídle

  • g) při nádorových onemocněních

  • h) při krvácivých chorobách, pokročilé ateroskleróze a osteoporóze

  • i) při onemocněních dutiny břišní, včetně gastroenteritidy

  • j) při onemocněních žlučníku a močových cest

  • k) masáž břicha v době těhotenství, dva měsíce po porodu a během menstruace

  • l) za žádných okolností neprovádí masáže krku zepředu, prsou u žen, oblasti genitálií, tříselné krajiny, podkolenní a podpažní jamky

 

3.3 Každý zákazník nese plnou odpovědnost za svůj zdravotní stav. Provozovatel nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace vzniklé z neohlášených či zatajených zdravotních potíží zákazníka nebo nerespektováním výše uvedených kontraindikací.

 

IV. Uzavření smlouvy a objednávka termínu služeb

 

4.1 Zákazník provádí objednávku termínu služby prostřednictvím závazné objednávky, kterou může učinit osobně, telefonicky nebo elektronicky.

 

4.2 Termín služby je nutné dohodnout a rezervovat předem. Dohodnutý termín je závazný.

 

4.3 Pokud se zákazník z vážných důvodů nemůže dostavit na dohodnutý termín, je povinen informovat provozovatele nejpozději 12 hodin předem prostřednictvím SMS zprávy, e-mailu nebo telefonicky. V případě, že provozovatel nezvedá telefon, považuje se čas zmeškaného hovoru za čas přeobjednání. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka s veškerými důsledky podle těchto obchodních podmínek.

 

4.4 Zákazník je povinen informovat provozovatele i v případě, že nestihne termín pro přeobjednání (12 hodin před začátkem služby). V takovém případě se absence považuje za omluvenou a zákazník je povinen uhradit pouze část promeškané služby podle bodu 6.3 těchto obchodních podmínek.

 

V. Cena služeb a platební podmínky

 

5.1 Veškeré ceny služeb jsou stanoveny aktuálním ceníkem, který je dostupný na webu provozovatele nebo v tištěné podobě v provozovně. Provozovatel není plátcem DPH, proto jsou všechny ceny konečné.

 

5.2 Cena služby se hradí po jejím poskytnutí, a to v hotovosti nebo bezkontaktní platební kartou. Platba bankovním převodem je možná pouze po individuální dohodě.

 

VI. Dostavení se do provozovny a důsledky absence

 

6.1 Zákazník se dostaví nejlépe 5 minut před objednaným termínem do provozovny. Pokud přijde více než 15 minut po objednaném termínu, může být služba poskytnuta ve zkráceném čase nebo nemusí být poskytnuta vůbec.

 

6.2 Pokud zákazník přijde s více než 15minutovým zpožděním a služba nemůže být z provozních důvodů poskytnuta, má provozovatel právo požadovat po zákazníkovi náhradu ve výši 50 % ceny služby. Pokud dojde k úplnému zrušení termínu z viny zákazníka, náleží provozovateli náhrada ve výši 100 % ceny služby.

 

6.3 Při pozdějším omluvení absence než 12 hodin před termínem nebo neomluvení absence vůbec, je zákazník povinen uhradit cenu služby v plné výši. V případě častých absencí nebo nedodržování domluvených termínů si provozovatel vyhrazuje právo na zákazníkovu další objednávku nereagovat.

 

VII. Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz

 

7.1 V souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku zákazník nemá právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů, pokud byla služba poskytnuta na základě jeho výslovného souhlasu před uplynutím lhůty pro odstoupení. To platí i pro dárkové poukazy.

 

7.2 Pokud byla služba objednána na konkrétní termín, zákazník nemá právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

 

7.3 V případě, že zákazník požaduje vrácení peněz za nevyužitý dárkový poukaz, provozovatel může v jednotlivých případech vyhovět, ale je oprávněn účtovat storno poplatek ve výši 50 % hodnoty poukazu.

 

VIII. Dárkové poukazy

 

8.1 Dárkové poukazy jsou ceninou a jejich hodnota je stanovena podle ceníku provozovatele. Poukaz je možno uplatnit na jakoukoliv službu poskytovanou provozovatelem.

 

8.2 Platnost dárkového poukazu je 6 měsíců od data jeho vystavení, pokud není uvedeno jinak.

 

8.3 Dárkový poukaz je přenosný, ale není směnitelný za hotovost.

 

8.4 Při ztrátě nebo odcizení dárkového poukazu nemá jeho držitel nárok na náhradu.

 

IX. Ochrana osobních údajů

 

9.1 Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

 

9.2 Osobní údaje jsou shromažďovány pouze za účelem plnění smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem, včetně poskytování služeb, komunikace se zákazníky, vystavování účetních dokladů a vedení evidence pro případné řešení reklamací.

 

9.3 Zákazník má právo požádat o přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, a také má právo na přenositelnost údajů a vznesení námitky proti jejich zpracování.

 

X. Závěrečná ustanovení

 

10.1 Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny zákazníky, kteří využívají služeb provozovatele, a platí do doby vydání nových obchodních podmínek.

 

10.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Aktuální znění obchodních podmínek je vždy dostupné na webových stránkách provozovatele a v provozovně.

 

10.3 Pokud by některá ustanovení těchto obchodních podmínek byla nebo se stala neplatná, neúčinná nebo nevykonatelná, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti. Na místo neplatného, neúčinného nebo nevykonatelného ustanovení nastupuje ustanovení, které se svým obsahem a účelem co nejvíce blíží zamýšlenému účelu tohoto ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 15. 8. 2024.

bottom of page